Pro Extender V3 - SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Pro Extender V3

Pro Extender Specifications

Harga Pasaran Pro ExtenderRM150.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM75 | Sabah Sarawak RM80
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiTambah Saiz Zakar

Pro Extender Description

Pro Extender mudah digunakan, tidak menyakitkan dan boleh digunakan pada bila-bila masa. Pro Extender memanjangkan zakar dan juga membesarkan zakar. Dengan memberikan daya tarikkan secara tetap pada zakar, sel-sel dibahagian zakar akan terbahagi dan berganda, dan seterusnya menambah bilangan tisu zakar.

Pro Extender merupakan kaedah yang selamat dan berkesan untuk memanjangkan dan membesarkan zakar. Kaedah penarikkan telah lama diamalkan dibenua afrika dan asia sejak zaman berzaman. Ianya merupakan kaedah semula jadi untuk memanjangkan dan membesarkan zakar.

Pro Extender membantu membesarkan zakar sehingga ke tahap yang anda sendiri tidak akan sangka. Pro Extender boleh dipakai 24jam sehari jika anda mahu. Tiada sebarang kesan buruk pada zakar anda kerana alat boleh dilaras pada keselesaan anda. Pro Extender juga mudah dipakai dan tiada siapa yang akan perasan anda memakainya. Alatnya kecil dan anda boleh pakai dalam seluar dan teruskan aktiviti anda seperti bekerja. Mudah bukan?

Fungsi Pro Extender

Pro Extender Terbukti:-

  • menambah kepanjangan zakar anda sebanyak 24% secara purata. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
  • menambah kelebaran zakar anda sebanyak 19% secara purata. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
  • meluruskan zakar anda jika zakar anda bengkok.
  • membantu anda memuaskan pasangan anda kerana zakar yang panjang mampu menyentuh makam wanita dengan lebih dalam.
  • membantu anda menjimatkan ribuan ringgit pada pembedahan zakar.

Cara Guna Pro Extender


Soalan Lazim Berkenaan Pro Extender

Berapakah umur yang sesuai?
Dari 18 tahun ke atas. Rawatan ini juga sesuai untuk golongan tua. Kajian menunjukkan lelaki yang berumur 60 dan 70 tahun juga menunjukkan kadar pertumbuhan ketara. Ini bermakna ia sesuai untuk setiap peringkat umur.

Adakah akan terdapat kesan sampingan?
Tidak, jika anda gunakan mengikut kaedah yang diberi, tiada sebarang risiko dan kesan sampingan akan berlaku.

Adakah alat ini mengakibatkan mati pucuk atau lemah tenaga batin?
Tidak, zakar akan menegang dalam keadaan normal tanpa sebarang masalah.

Adakah pembesaran berlaku ketika tegang atau ketika zakar lembik?
Ya, pembesaran akan berlaku ketika zakar dalam kedua-dua keadaan tersebut.

Bolehkah ia merawat zakar bengkok?
Ya. Dalam kadar masa 6 hingga 7 bulan rawatan, ia dapat membetulkan 70% dari kadar bengkok tersebut. Kesan dapat dilihat dengan mata kasar.

Adakah kesan-kesan ini bersifat kekal?
Ya, ini kerana tisu zakar yang telah bertambah.

Adakah memanjangkan zakar membuat zakar jadi kurus?
Tidak, pembesaran adalah bersifat sekata. Ia menjadikan zakar memanjang dan membesar sekaligus.

Sakit atau tidak?
Tidak, ia produk dicipta khusus untuk keselesaan. Untuk permulaan anda akan rasa tidak selesa, lama kelamaan perasaan tersebut akan hilang.

Saya ada kanser prostat bolehkah saya menggunakan rawatan ini?
Tidak, peralatan ini tidak sesuai untuk pesakit prostat.

Bolehkah saya menanggalkan peralatan jika saya hendak kencing?
Ya, sudah tentu, selesai sahaja, pasang balik peralatan.

Boleh saya guna pada waktu tidur?
Tidak. Kami tidak mengsyorkan anda memakai Pro Extender waktu tidur, sebab kebiasaannya zakar akan menegang secara spontan ketika tidur. Lagipun ketika tidur kita bergerak tanpa disedari ini akan membuat zakar kita melecet.

Apa akan jadi jika tiba-tiba zakar saya tegang ketika memakai alat ini?
Tiada apa akan berlaku. Alat ini akan berubah secara automatik.

Bolehkah saya memakai seluar jean atau pakaian yang ketat ketika menggunakan alat ini?
Anda boleh pakai jean, tetapi jika terlalu ketat anda buatlah andaian anda sendiri, janji selesa.

Jika saya pada kebiasaannya duduk untuk jangka waktu yang lama, bolehkah saya guna peralatan ini?
Ya, tapi disyorkan anda berdiri untuk seketika agar perjalanan darah anda sempurna.

Bolehkah peralatan ini dibasuh?
Adakah ia akan berkarat? Adalah disyorkan anda membasuh peralatan seminggu sekali. Ia tidak akan berkarat.

Perlukah saya letak minyak atau pelincir?
Tidak perlu.

Perlukah saya berjumpa pakar urologi sebelum memulakan rawatan?
Tidak perlu, hanya bagi mereka yang benar-benar perlu mendapatkan pengesahan doktor.

Berapa lama perlu saya memakai perlatan ini dalam sehari?
Peralatan ini harus diguna selama 2-3 jam sehari. Bagaimanapun anda boleh mengubah masa yang bersesuaian dengan anda. Kami juga mencadangkan anda berehat sekurang-kurangnya 10 minit selepas 2 jam memakainya. Dan kemudian anda boleh teruskan memakai pro extender. Ingat, rehat 10 minit utk setiap 2 jam anda pakai pro extender.

Adakah sakit bila menggunakan Pro Extender?
Tidak, produk ini adalah alat biasa tanpa bateri dan penggunaan bebas dari sebarang rasa sakit. Pengguna akan mengalami rasa tidak selesa pada tahap awal penggunaan tapi akan hilang setelah 2 atau 3 hari memakai Pro Extender.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Pro Extender V3 Reviewed by Shafi on Thursday, January 17, 2008 Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Powered by Blogger.