Bathmate Hercules - SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Bathmate Hercules

Bathmate Hercules Specifications

Harga Pasaran Bathmate HerculesRM250.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM120 | Sabah Sarawak RM120
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiTambah Saiz Zakar

Bathmate Hercules Description

Bathmate Hercules adalah pam zakar pertama yang mengunakan air. Ianya adalah pam zakar lejen sebab telah terjual lebih 20 juta unit seluruh dunia.

Dengan menggunakan air sebagai medium, sedutan tidak terlalu menyakitkan seperti pam zakar yang mengunakan angin.

Bathmate Hercules amat sesuai untuk mereka yang baru hendak mencuba pam zakar.

ZAKAR LEBIH BESAR DAN PANJANG DENGAN BATHMATE HERCULES

Zakar dibahagikan kepada 3 bahagian iaitu :

  1. Corpus Cavernosum – dua bahagian terbesar di kiri dan kanan zakar
  2. Corpus Spongiosum – bahagian tengah dan bawah zakar
  3. Glans Penis – bahagian kepala zakar

Apabila anda teransang, isyarat akan dihasilkan daripada otak kepada jantung untuk mengepam darah dengan segera ke saluran darah di bahagian zakar. Ini dibuktikan dengan degupan jantung anda yang semakin laju dan kuat. Darah yang dipam akan memasuki saluran darah pada Corpus Cavernosum. Ereksi akan berlaku dan zakar akan menjadi keras.

Sifat Corpus Cavernosum adalah anjal seperti belon getah. Labih banyak darah yang mengalir masuk dan dapat ditampungnya, maka saiznya akan menjadi lebih besar. Oleh itu, saiz zakar ditentukan oleh saiz maksimum dan keanjalan dinding Corpus Covernosum. Kunci kepada pembesaran zakar adalah dengan menguatkan otot-otot Corpus Cavernosum dan membesarkan saluran darah pada bahagian zakar.

Cara Guna Bathmate Hercules

Ada buku manual diberi. Sebaiknya baca dan fahamkan manual tersebut.

Kemudian saya syorkan anda cari video penggunaan bathmate di youtube. Ada tutorial menggunakan zakar ori sebagai panduan.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Bathmate Hercules Reviewed by Shafi on Friday, December 26, 2008 Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Powered by Blogger.