Kailin Vaginal Orgasmic Gel - SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Kailin Vaginal Orgasmic Gel

Kailin Vaginal Orgasmic Gel Specifications

Harga Pasaran Kailin Vaginal Orgasmic GelRM100.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM49 | Sabah Sarawak RM54
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiPelincir Penambah Orgasm Wanita

Kailin Vaginal Orgasmic Gel Description

Kailin Viginal Orgasmic Gel adalah produk dicipta khas untuk wanita mencapai kepuasan seks yang maksimum. Sapukan 5-8 titisan di faraj sebelum bersama dan kesannya akan membuatkan wanita berasa sangat ghairah dan ianya meningkatkan sensitiviti yang teramat pada klitoris wanita sekaligus memberikan orgasm maksimum dalam hubungan seks.

Punca Wanita Dingin Seks

  1. Kurang pengetahuan. Terdapat 3 jenis orgasm. Wanita hanya mencuba 1 jenis sahaja.
  2. Nafsu lemah. Suami tidak belai dalam tempoh lama.
  3. Faraj longgar. Tiada rasa seronok bersama pasangan.
  4. Faraj kering. Setiap tusukan terasa sakit. Sepatutnya setiap tusukan membawak nikmat.
  5. Bacaan PH faraj tidak seimbang.

Khasiat Kailin Viginal Orgasmic Gel

  • Mempercepatkan rasa ghairah wanita.
  • Tingkatkan kualiti hubungan seks.
  • Merangsang hormon ceria.
  • Meningkatkan kepekaan deria rasa dibahagian faraj.

Cara Guna Kailin Viginal Orgasmic Gel

  1. Letakkan beberapa titis gel ke jari anda kemudian sapukan pada kawasan klitoris.
  2. Urut perlahan-lahan sehinga faraj anda basah.
  3. Tambah gel jika perlu.
  4. Untuk kegunaan luaran saja.
  5. Berhenti guna jika terdapat alahan.

Peringatan!

Kailin Women Orgasmic Gel adalah untuk memberikan rangsangan dan hubungan seks yang lebih hebat. Berhenti menggunakannya jika terdapat alahan dan sila berjumpa doktor untuk mendapatkan nasihat jika perlu. Jauhkan dari Kanak-kanak.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Kailin Vaginal Orgasmic Gel Reviewed by Shafi on Friday, January 18, 2013 Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Powered by Blogger.