Minyak Lintah + Belacak Asli - SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Minyak Lintah + Belacak Asli

Minyak Lintah + Belacak Asli Specifications

Harga Pasaran Minyak Lintah + Belacak AsliRM60.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM35 | Sabah Sarawak RM40
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiMinyak Urut Besarkan Zakar

Minyak Lintah + Belacak Asli Description

Minyak Lintah + Belacak Asli diketahui umum untuk membesarkan zakar, menegangkan zakar dan zakar tahan lebih lama ketika bertarung.

Minyak Lintah dan Belacak amat terkenal dalam perubatan alternatif khususnya untuk merawat permasalahan seksual yang sering dialami oleh lelaki. Ia dipercayai boleh menjadikan saiz zakar bertambah besar dan panjang.

Ramai dikalangan orang-orang ASEAN seperti Malaysia, Indonesia, Singapure, Brunei, dll. yang tak puashati dengan ukuran zakar mereka kerana kecil serta pendek, lemah dan tidak tahan lama untuk beraksi diranjang bersama isteri. Mereka mencuba pelbagai kaedah bagi mengatasi masalah ini.

Minyak Campuran Lintah dan Belacak dengan rumusan hampir 100% dari estrak pati Lintah dicampur dengan Pati Belacak kini lebih pekat dan lebih power! Fungsi utama adalah membesarkan saiz zakar dan memberi ketahanan yang lama sewaktu bersama pasangan.

Khasiat Minyak Lintah + Belacak Asli

  1. Mengeraskan zakar. Otot – otot akan mengeras dan membuat zakar boleh kelihatan lebih kuat . Selain itu , buah zakar pun ikut mengalami kesan dari minyak lintah ini .
  2. Mengatasi masalah cepat pancut. Pengunaan Minyak Lintah + Belacak Asli ini secara berkala mampu membuatkan anda tahan lebih lama bila berjimak.
  3. Membesarkan zakar. Sama seperti diatas, dengan penggunaan konsisten Minyak Lintah + Belacak Asli, saiz zakar anda akan bertambah besar.

Cara Guna Minyak Lintah + Belacak Asli

  1. Sapu Minyak Lintah + Belacak Asli pada seluruh zakar.
  2. Urut zakar anda mengikut gambar dibawah sebaik-baiknya 2x sehari.
  3. Jika ada modal, boleh dapatkan pam zakar. Gunakan minyak ini bersama pam zakar.
  4. Pengunaan berterusan pasti akan memberi hasil yang menakjubkan.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Minyak Lintah + Belacak Asli Reviewed by Shafi on Wednesday, December 30, 2015 Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Powered by Blogger.