Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli - SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli

Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli Specifications

Harga Pasaran Minyak Lintah Tradisi Gunung AsliRM60.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM35 | Sabah Sarawak RM40
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiMinyak Urut Besarkan Zakar

Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli Description

Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli merupakan alternatif perubatan tradisional yang berkesan meningkatkan saiz, panjang dan keanjalan pada zakar. Turut melambatkan pancutan dan meningkatkan ghairah semasa hubungan seksual. Ianya selamat digunakan tanpa kesan sampingan. Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli telah dirumus dengan lintah gunung, minyak kelapa dan herba rahsia. Tidak mengguna bahan kimia dan pengawet menjadikan ianya selamat digunakan.

Khasiat Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli

  1. Menambah saiz zakar BESAR dan PANJANG.
  2. Menjadikan tempoh SEKS LEBIH LAMA lebih nikmat.
  3. Pancutan Air Mani Semasa klimak semakin PADU, LAJU dan MANTAP.
  4. Menguatkan otot zakar.
  5. Menambah ketegangan dan kekerasan pada zakar.
  6. Merawat masalah-masalah zakar.
Bagi lelaki yang belum bergelar suami, anda wajib memiliki dan mengamalkan penggunaannya supaya anda boleh standby lebih awal agar bakal isteri anda terkejut dengan bangganya dapat memiliki anda sebagai suami yang mempunyai zakar yang besar, keras, padat, panjang pula tu dan gagah kerana setiap urat padanya kembang.

Cara Guna Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli

  1. Sapu Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli pada seluruh zakar.
  2. Urut zakar anda mengikut gambar dibawah sebaik-baiknya 2x sehari.
  3. Jika ada modal, boleh dapatkan pam zakar. Gunakan minyak ini bersama pam zakar.
  4. Pengunaan berterusan pasti akan memberi hasil yang menakjubkan.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli Reviewed by Shafi on Wednesday, December 30, 2015 Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Powered by Blogger.