Titan Oil - SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Titan Oil

Titan Oil Specifications

Harga Pasaran Titan OilRM60.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM35 | Sabah Sarawak RM40
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiMinyak Urut | Besarkan Zakar

Titan Oil Description

Produk inovatif untuk lelaki ini hanya mengandungi herba semula jadi. Disebabkan oleh kesan sinergi yang dihasilkan oleh semua herba-herba ini, Titan Oil mempunyai keupayaan luar biasa untuk membesar dan menguatkan zakar lelaki.

Kelebihan Titan Oil

  1. Melancarkan peredaran darah
  2. Mengembangkan otot zakar
  3. Membantu menambah saiz zakar
  4. Mengeraskan zakar
  5. Menegangkan zakar ke tahap maksimum
  6. Melembutkan kulit zakar

Cara Penggunaan Titan Oil

  1. Urut dari pangkal hingga ke kepala zakar sisi kanan dan kiri. Tahan kulit di bahagian pangkal zakar sekiranya kulit zakar anda berkedut atau kendur. Lakukan 5 kali urut sekali genggaman.
  2. Urut dari pangkal lubang dubur hingga ke pangkal buah zakar. Ulang 7 kali.
  3. Tekan di dua bahagian lubang cincin dengan dua jari perlahan-lahan. Ulang 11 kali.
  4. Urut di celah kelengkang hingga separuh peha dan seterusnya ke lutut. Ulang 21 kali.
  5. Susur di pangkal zakar dan unit keluar kiri dan kanan atas dan bawah.Buat 7 kali.
  6. Tangan kanan memegang zakar melalui bawah peha kanan, luruskan kaki sedikit demi sedikit sebanyak 7 kali.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Titan Oil Reviewed by Shafi on Friday, February 21, 2020 Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by SEKS2U: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Powered by Blogger.